Bus med Toivo

Idag tog jag med Lyra på stan igen. Denna gång utan Toivo. Det gick sååå bra =) Hon tyckte att det fanns många intressanta lukter och än fast att det kom cyklister, folk, bussar mm så kunde jag sätta henne och hon hade bara fokus på mig =)

Efter det for jag på Ön och släppte lös henne och Toivo. Lite bus blev det allt men Toivo vill ju helst bara lukta men Lyra fick allt igång honom på en jaktlek. Sen blev puppie trött.
Ikväll har vi tränat lite på sitt stanna och på klossen. Just nu går hon lös på konen och jag hoppas att hon ska bli lite trött av det för i vanliga fall brukar hon bli ett monster kl 19, det slår aldrig fel =) Jag tror att det är för att hon vet att mat tiden börjar att närma sig. Efter att hon fått sin kvälls mat så lugnar hon ned sig. Fördelen med att hon busar på kvällen är ju att hon sover grymt bra på nätterna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0