Träning pågår

Hon är rolig Lyra.
Har då tränat lite på klossmetoden ikväll. När hon inte förstår börjar hon med konstiga läten =) Hon är så söt men inget som jag tycker om att hon gör. Jag vill att hon är tyst när vi tränar. Så det är nog nåt som jag måste jobba med =)

Sen har hon samma tendenser som Toivo hade när han var valp. Att hoppa upp efter händer och bita, eller som hon oxå gör, hoppar så högt hon kan och biter efter det så kommer ivägen. Detta gör hon bara just när vi tränar ( vill ha godis ) eller när hon är extremt busig och uppe i 1000 varv =)

Så ja vet vad jag har att jobba med förutom allt annat som jag vill att hon ska lära sig. Men jag har lyckats tidigare och kommer att göra det nu oxå =)

Dessutom har hon tappat en tand! Jag hoppas att jag sen kan hitta nån tand som hon har tappat för jag skulle vilja spara några =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0