Träningskväll 4

Oj så nöjd jag är med kvällen =) Först har vi tränat på klossmetoden hemma. Lyra har börjat att skälla och " prata " när hon inte får godis av mig så då gjorde jag helt sonika så att skäller man så får man inte heller träna och ha roligt ! Jag hoppas att detta ska funka.

Nu har vi kommit hem från träningen och där tränade vi fokus, stanna kvar och vi gick serpentiner mellan de andra hundarna. Lyra var bäst ! Hahah

När jag är på dessa träffar så tränar jag bara en halvtimme, de andra håller nog på en timme. Men jag tycker att den tids ramen räcker när man har valp så att man kan sluta när det går som bäst och innan valpen blir trött. Givet tar vi små micro pauser under träningen, =)

Ju äldre hon blir ju längre kan vi ju träna. Nu har jag en nöjd och belåten valp här hemma och känner mig oxå nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0