Träningskväll

Nu har jag och Lyra vart på vår första träningskväll! Lyra var sååå duktig. Hon hade fokus på mig och brydde sig inte så mycket om de andra hundarna. Vi gick serpentiner mellan de andra hundarna, vi hälsade på varann utan att hundarna fick hälsa på varann. Allt gick så bra för mig och Lyra.

Dock är jag lite skeptisk mot de som har dessa träningskvällar. En del är nog inte så duktig och speciellt inte på träning av valpar... Men jag kommer att fortsätta att fara dit för Lyra´s skull.  Dessutom så undrade " ledaren " vad jag hade för ras. Ja, en VH tyckte jag. Jaha du ska bara ha henne som sällskap?? Öh nej, tyckte jag... Vet ni vad hon då säger ? Jaha ska du alltså jaga med henne?

What!!? Nej sa jag, jag tänker satsa på bruks och lydnad!

Well, där ser man man folk vet vad om de olika raserna =))

Kommentarer
Postat av: Mervi och Nalle-mamma

Nalle-mamma från Finland hälsar lilla Lyra.

Jag (Mervi) förstår lite svenska och det ser at allt har gickt bra med dig och Lyra. Jag är så glad av det!

2009-11-03 @ 17:29:59
URL: http://www.sushukat.suntuubi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0