Bustrasa

Tog en gammal handduk idag, klippte sönder, flätade ihop och så har Lyra fåt sig en riktigt fin kamptrasa. =) Den tycker hon om. Har klickat med henne idag men jag tror att hon e trög, hahaha... Än har hon inte fattat att klickern är great! Trots leverpastej. Men vi kämpar på.

Har suttit idag på Klickerklok och fått jätte mycket information och tips. Tycker ibland att Fanny skriver som konstigt eller så är det jag som har svårt att fatta =)

Nu så ligger Lyra själv i köket och sover, hon valde att gå och sova där av nån konstig anledning.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja bara kämpa på de kommer ! =)

2009-10-11 @ 21:44:30
Postat av: Tumppi&Mari

Tjänare Lyra!!

helsnigar från dit bror Rafu här från Finland,Kervo.

fölot min dåligt Svenska. de tittas at du mår bra där i Sverige och har blivit en lilla monster som jag. Rafu

2009-10-12 @ 13:48:58
URL: http://safekeepersrafu.suntuubi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0