Idag

Natten gick hur bra som helst, dock vägrade hon sova i sin bur =) Men jag skall vänja henne med den. Redan idag har hon vart i den och lekt lite. Jag vill ju att buren ska vara en trygg plats för henne, inte ett fängelse.
Flera av grannarna har hälsat på henne idag och givetvis tycker alla att hon är så söt! Men vad annars? En av grannarna överväger till och med att köpa en VH som de vill ha som handikapp hund. De kom och knackade på vår dörr idag och frågade om jag kunde hjälpa dem att köpa en VH =)

Det känns kul!

Iövrigt har hon väl vart som en valp ska vara, busat och kissat inne lite =)

Efter att jag hade jobbat for vi till svärmor för att hjälpa med lite saker och jag passade på att gå med Lyra i carporten. Där fick hon bekanta sig med lite olika saker och det var bara positiva reaktioner från hennes sida. Så efter det blev hon lite trött och nu är hon i full gång igen, =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0