Köpa saker till Lyra och mig

Kikade in på Bamse Bollar ikväll. Gissa att jag ska köpa saker till hundarna och främst Lyra, Även lite saker till mig =)
Lyra har slumrat en stund och nu vill hon gärna ha min tjocksockar, haha. Dessutom har vi satt på mat åt henne så helst av allt vill hon till köket, faan nu äter hon på rumsbordet oxå =)

Det är så skönt att hon sover hela nätterna. Inte pip hör man från henne. Så duktig lill tjejen min ♥
Imorgon blir det oxå till att äta måltiderna på udda ställen. Ikväll fick det bli i buren, imorgon blir i alla fall en måltid från dammsugaren =) Om man plockar bort där påsen sitter så får man ju ned en matskål där, haha

Man ser ganska fort på henne när det är dags att bajsa. Då får hon en annan aktivitet och far omkring själv i hela lgh så då vet man att nåt e på gång =)

Nä nu måste jag ta och busa med lillan för nu är hon väldigt busig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0