Regn och rusk

Lyra tyckte inte att det var skoj att gå ut idag, bara regn ju. Så idag har vi tränat på sitt. Funkar tokbra eftersom att bjuder till på det moment så mycket.
Fick även försäkringspapperna på henne idag. Blev som orolig då det har tagit sån tid innan de har skickat ut men nu är det här!
Just det, imorse när vi var i skogen så var hon lös och vi passerade en hög med hästbajs...Of course så äter hon ju det men jag sa Nej! och visade henne att jag hade godis istället och så var hon så duktig och lysnade på mig =) Efter att hon hade fått godisen trodde jag att hon skulle vända tillbaka men icket, det var som om hon hade glömt att det var en liten " guldgruva " bakom oss =)

Kommentarer
Postat av: johanna

Men gud så söt! är det en vit herdehund?



Har ni hittat någon att leka med? Mina gamla tanter är inte så mycket att leka med ;) Men de är snälla & bra förebilder i alla fall.

2009-10-19 @ 04:04:21
URL: http://hundmaffian.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0