Spännande

Idag har det busats ska ni veta. Hon har vart duktig och tagit kontakt med husse flera gånger =) Det värmer. Idag var vi tvungna att lämna henne en kort stund i bilen. Hade lekt mycket innan så att hon skulle vara trött och hon var ordentligt rastad. Sen lånade vi en lite bur av svärmor som hon fick va i.
Placerade Lyra i den utan problem och hon somnade nästan på en gång. ♥ Sen efter en stunds körning så sov hon ordentligt. Då passade vi på att göra vårt ärende, lämnade radion på i bilen och var borta ca 20min. När jag öppnade dörren till bilen så sov hon fortfarnde, great!

Så idag har hon även träffat min svåger och hans dotter som e 7år. Det gick bra. Sen träffade hon en flicka på gården oxå i samma ålder som I. Lyra skötte sig bra =)

När vi var på Loobo tidigare så vägde jag Lyra, 7,6kg.

Nu är lillflickan riktigt trött så nu ska jag bara mysa med henne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0