Studsboll

Lyra tar fart och kastar sig mot diskbänken när man har gjort iordning hennes mat. Det känns som att det bara är en tids fråga innan hon är diskbänken! Tips mottages gärna för att stäva detta.

Nog är hon som rolig allt. Hon har lyckats skrämma sig själv för vissa kompostgaller... Ställer man ett för ex vardagsrummet hoppar hon inte på det för att hon vet att det kan ramla över henne... Men när hon är i sin bur, som är gjorda av kompostgaller så har hon inga som helst problem att klättra på det =) Konstig hund, haha

Nu när hon sovde så bar jag henne till buren, men icket att hon la sig och sov, hon bara satt där och kollade... Jag passade på att städa lite i köket och gick till henne ibland och gav henne en korvbit. Hon bara satt där och viktigaste av allt så var hon tyst och lugn.

Kommentarer
Postat av: Linda

Gör en träningsgrej av det? Stadga i sitt kanske? =) Då får hon ju träna på att träna med störning fast fortfarande hemma. När det gäller mat och diskbänk alltså. Hon är himla söt jag vill se mer bilder =)

2009-10-20 @ 11:14:53
URL: http://hunderiet.blogg.se/
Postat av: Malin Ek

vad jag har gjort med Tifa är sett till att hon sitter eller ligger en bit bort medans jag gör iordning maten åt henne och tränat in att hon måste "läsa" av mej innan hon får ett "varsågd!" och då hoppar hon på skålen. har funkat väligt bra och hon uppför sej som en dam när det är matdags!

2009-10-20 @ 12:33:34
URL: http://slaske.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0