Uppe kl 04

Väcktes kl 04 imorse av en nödig hund. Snabbt ut och sen in och sova igen. Sen steg vi upp vid 7.30 vilket är lite mer rimligt =) Har inte vart så mycket bus idag från Lyra´s sida, hon har tatt det lugnt. Har var ute och träffat 2 okända människor... Fler var ju ute men kan man avbryta nån som är i telefon för att jag vill att de ska ge min hund en korvbit?

En som jga fråga, ja hon ville inte ge Lyra nåt för hon var visst ingen hundmänniska... Men annan kvinna gjorde mig glad. Hon sa att jag skulle ha en eloge var att jag var ute och " jagade " folk som ville ge min hund godis =)
Tackar tackar =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va kul när man träffar såna trevliga människor.... du gör ett jätte bra jobb ! =)

//Sandra m vovvar

2009-10-16 @ 09:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0