Visste ni...

Att valpar är MONSTER !!! Saaaatan vad hon biter hårt! Försökte prata i telefon när hon tyckte att " nu kan jag bita på dig "... Det resulterade i att hon trodde att det var en lek och tyckte det var jätte skoj när jag försökte få bort henne =)
Nu har jag fina bitmärken... =)

Fest igen i porten bredvid så vi fick gå långt bort för att kissa... Men det gick bra.
Jo.. Imorse vaknade jag av ett Woff! Då har lilla Lyra rymt magiskt konstigt från sin " hage " och gått under sängen där Toivo alltid sover. Jag gissar att Toivo har morrat lite åt henne och då har hon skällt på honom =) Har sett att hon gör så mot honom.. Så nu ikväll har jag gjort en ny valphage som hon förhoppningsvis inte kan rymma ifrån... Vi får väl se hur det ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0