Ännu mera Inkallning

Happ, tog linan och Lyra med mig ut på vår " gård ". Började jätte bra. Hon var taggad och lyssnade och vi kampade. Sen blev vi störda av en hund i ett fönster så då for vi ut till vår lilla skogsväg. Tyvärr var taggen borta och hon skulle minsann inte leka med nån kamptrasa.
Tur att jag hade korv med mig =)

Hon lyssnade jätte bra och en gång såg jag att hon var påväg förbi mig och sa då " Nej ". Vad gör hon? Jo hon stannar upp och vänder sig lite mot mig så då var det bara att kalla in igen och så mycket beröm har nog aldrigen hund fått förr, hahaha

Visst är det kul när det går bra =))



Lyra i en rutshkana när hon var mycket liten. Inga problem då heller =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0