Ingång och tandvisning

Tränade på ingångar idag och det gick galant! Slutade när det gick som bäst så att hon förhoppningsvis kommer ihåg hur det ska ut =)
Efter det blev det inkallning med hjälp av Sandra. Även detta gick jätte bra trots att de hade skott träning på klubben. Lyrade brydde sig inte om att de small, hon ville ju bara till mig, hahaha

Sen tränade vi tandvisning... Gick inte galant men jag är lite nöjd. Hon gjorde iofs framsteg men början var inte bra... Men nu tror jag att Lyra förstår vad det går ut. Hoppas jag...

Nu ligger hon helt utslagen och det gillas ju =) I helgen blir det ev. att fara på invigning av Botniabanan, det blir bra miljöträning för lilla Lyra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0