Inkallning och " Inte leka med andra i koppel " träning

När jag vaknat så tog jag med mig Toivo och Lyra på en promp i skogen. Tänkte försöka träna lite inkallning. Gjorde så att när hon då sprang mot mig fick hon beröm och godis och efter varje gång så kom hon till mig liite fortare =) Det går framåt men det märks att jag inte har lagt ner min själ i hennes träning så jag har ju bara mig själv att skylla... =/

Ikväll så blev det lite sitt stanna och sen detta med att inte busa med de andra hundarna medans vi är ute på koppel promenad. Det var ett större projekt men till slut så såg jag ett lite ljus i tunnel =) Ska bara träna meeera på det varje gång vi är ute =)


Kommentarer
Postat av: Sandra, Tågabo

Hon har blivit såå fin =)

2010-02-15 @ 07:34:26
URL: http://www.tagabo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0