Inte bra...

Jag har ju sämst inkallnig på min hund! Fasiken men jag har ju bara mig själv att skylla... Tur att jag går kurs =) Ska även be Annelie hjälpa mig nån dag när hon är i stan.

Apropå Annelie, det är hon som äger Ludde... I lördags så kvälls rastade jag Ludde och Lyra, gissa om att det var bus i 40minuter. När jag kom hem med dom var dom små några isbitar =) Å i söndags ville Annelie att vi skulle släppa dom men jag tyckte vädret var så dåligt så hon fick ta Lyra med sig och det hade gått jätte bra!

Kommentarer
Postat av: Jill

hmm vette tusan om du har sämst..hehe..har en väldigt självständig tjej här som kommer när det i stort passar henne..lr när hon hör att matte e förbannad o verkligen menar allvar...

2010-02-23 @ 18:42:45
Postat av: Cahmilla

Jill, hahha, som här då =))

2010-02-24 @ 13:05:33
URL: http://handlewithcare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0