Spår =)

La ut ett nytt spår idag. Ungefär lika långt och korv som slutföremål. Denna gång fick det ligga lite längre. När jag närmade mig spåret med henne så gick jag typ tvärsöver det och snabbt fann hon att där var nått spår hon kunde följa. Hon var inte alls lika tveksam som förra dan. Sen i själva spåret så gick det bättre och lite fortare =)

Inte fortare så att hon fuskade utan bara som i att " jag vet att jag närsomhelst kan finna nå gott "  Såg att om hon fick lite tapp så stannde hon upp och försökte själv lösa problemet. Å det gjorde hon eftersom att hon hittede korven =)

Själv var jag bara tyst och hakade på i kopplet. När hon hittade korven hade vi en liten mys stund där vid slutet och så promenixa vi hem igen.

<3

Kommentarer
Postat av: Mia

Men gud va kul om ni kommer upp, då kanske jag till och med har en egen lgh :P måste säga att jag ärväldigt avis på att du kan vara ute å spåra redan, vi har alldeles för mkt snö för de =/

2010-05-07 @ 00:25:18
URL: http://trefargat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0