Spårat nyss!

La ett rakt spår ca 75 m. Hade korv som slutföremål. Sen gick jag och Lyra det. Hon var lite osäker i början och förstod inte riktigt vad hon skulle göra men sen började hon följa spåret. Hon gick sakta och lugnt.  Hon stannade till under spåret och tittade lite på mig, som om att hon undrade om det var så här hon skulle göra =)

Men så hittade hon en lite korvgömma i skogen. Gjorde mitt bästa för att skapa en sån bra minnesbild som möjligt =)

Så det får bli några till sånna här koppel spårningar innan jag lägger på sele och lina. Hoppas oxå att vädret håller i sig hela veckan så att man kan lägga några till spår.

Det var riktigt roligt att se henne arbeta ordentligt och nu ligger hon utslagen på golvet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0