Spår idag

La 2 spår till henne. Medans det fick ligga och " gro " så tänkte jag träna lite lydnad... det gick inte super för hon ville minsann bara ut i skogen. Jag fick sätta en henne i bilen en stund så att hon skulle lugna sig lite ;) Efter den pausen gick det lite bättre med lydnad.

Eftersom att jag inte hittade min spårlina blev det koppelspårning idag. 1:a spåret gick hur bra som helst! Hade en liten böj på det och jag vet inte hur långt det var, kanske 150m... Jag skulle ha nöjt mig där, men dum som jag var tänkte jag att det gick så himla bra med det spåret så vi tar det andra oxå... Dumt.

Hon blev tvär rädd för nåt och tappade spåret... Fast hon hittade slutet på nåt konstigt sätt i alla fall. Så en stor läxa till mig: sluta när det går som bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0