....

Kanske en så rätt händeselös vecka för Lyra. Sandra har vart med henne på en promenad i lördags och i tisdags. Jag tror att Lyra tycker det är ganska roligt att fara ut med nån annan ibland =)
Igår när jag var ute med alla hundarna så fick Lyra verkligen ett tokryck, tror inte jag sett en hund förut med den farten hon hade, hahaha

Så efter hennes galna rejs så tränade vi lite fot och lite inkallning. Inkallningen börjar faktiskt att ta form, numera så lyssnar hon ju faktiskt på mig ;)
Dock har jag tränat alldelse för lite störningsträning men jag och Sandra ska ses på Tisdag så då vet jag vad som ligger på schemat!



Attack på stackars Toivo =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0